HTML

2012 Buék Kupa

2012.01.01. 17:21 Z.Imike

Sziasztok!

1 hete kaptuk hivatalosan a hírt hogy nem lesz Buék kupa!

Sokan voltunk akik évek óta járnak a versenyre,és szeretek volna egy jót tekerni január elsején. Nagy segítségünkre volt ebben Nagy Zsolt külön köszönet neki és a rendező gárdának, hogy elvállalta  hogy megrendezi nekünk ezt a kis versenyt!

Csapattársammal mentem volna a versenyre de ő sajnos le betegedet a pénteki sprint verseny után.(Jobbulást Balázs)Így hát sajnos úgy tűnt vonatozni kell de édesapám elvit a versenyre.Zsolt már 1 órakor kint állt a kereszteződésben és várta a versenyzőket!

Kicsomagoltam bringát összeraktam és Pál Géza barátommal elmentem pályát járni.
a pálya alsó része agyagos csúszós ez kb300m rész lehetett.utána balra kanyarodtunk egy rövid kis mászás és egy jobbossal már mentünk  is bele a katlanba ami kissé  csúszós volt pár sporttárs tolta fölfelé és a vége gyökeres volt.Ezt követte egy kis egyenes és egy balossal megkezdtük az első nagy mászást.Az emelkedő igen gyökeres volt,nem volt egyszerű az előre haladás.A mászás után egy kis sík majd lejtmenetbe kezdtünk.
A lejtő elég avaros volt és kicsit letaposták már ezért csúszott, és persze le volt fagyva minden de a nyomsáv volt tiszta mellette hódarás volt minden.A lejtő végén elég gyökeres balra dőlő volt az ív.Ezt követően  egy rövid egyenes és egy jobbos a pálya legkeményebb mászása következet.Ez nem volt annyira gyökeres de viszonylag meredek volt de jól tekerhető volt. Mászást követően egy kis sík volt és kezdetét vette az őrült száguldás lefelé egészen az út kereszteződésig.Az útra kiérve pár méter aszfaltos rész volt és jött a kátyús de igen tempós lejtmenet.A nagy száguldásnak egy bal kanyar vetett véget és vissza is érkeztünk a start cél területre.

A versenyről pár szó

A rajtnál 5-6 ik helyen voltam de a kis emelkedőn egy kis sprintel feljöttem a 3.helyig de Szécsi Tamás jött és a 3. hely csak pünkösdi királyság volt.
Ezt követően szeretem volna a lépést tartani Balázs Somával sajnos nem sikerült.
Mindezek után szép magányosan tekertem addig amíg az egyik sporttárs utol nem ért.
Ezt követően nagy csatát vívtunk a 4-5. helyért,a 2 ki emelkedőn 2 szer megindult de sikerült visszaverni a támadását,lejtmenetbe meg elhúztam tőle.
A célban 10-15 másodperccel érhetem be hamarabb mint az 5. 
Számomra nagyon jó volt a verseny a rendezés is.
köszönöm a sok biztatást Mankától,Bálinttól, és a többi embertől jól esett köszönöm.
A végén tea is volt bográcsba főzték.
Köszönöm hogy megrendeztétek a verseny! 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://2012buekkupa.blog.hu/api/trackback/id/tr393511523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása